Betalen via kredietkaart
Betalen via kredietkaart kan je enkel online aanvragen. Kies bij je online aanvraag van een abonnement voor betaalwijze 'automatisch via credit card', na bevestiging van deze betaalwijze zal je doorverwezen worden naar een betaalpagina. De betaling loopt verder als terugkerende betaling via je kredietkaart (Visa, Mastercard, ...).
Betaalwijze veranderen
Betaal je via kredietkaart, maar wens je voortaan via domiciliëring te betalen? Dat kan!
Bezorg ons een ingevuld domiciliëringsmandaat
- Ingescand via onderstaand contactformulier
- Per post naar TV Familie terugstuurbon, Postbus 221, 1200 Sint-Lambrechts-Woluwe
Kredietkaartgegevens gewijzigd of vervallen?
Ook dit hebben we voor je gemakkelijk gemaakt via je klantenomgeving.
Ga naar "Creditcard" en nadien "Creditcardgegevens wijzigen". Je wordt doorgestuurd naar een veilige externe website om je gegevens aan te passen.
U kunt ons ook bellen op het nummer 02/454.29.56.
Veelgestelde vragen
Je kan via je profiel je kredietkaartgegevens wijzigen. Opgelet: je kan dit enkel doen zolang je abonnement actief is. Werd je abonnement onderbroken omwille van een geweigerde kredietkaart, raden we je aan contact met ons op te nemen.
U kunt kiezen uit onderstaande mogelijkheden:
- betalen via overschrijving
- betalen via domiciliëring
- online betalen
Contactformulier betalingen
Hebt u nog vragen?
(ma - vr: 8u - 17u | za: 9u - 13u)
(ma - vr: 8u - 17u | za: 9u - 13u)