Betalen via overschrijving
Je kan het abonnement betalen via het overschrijvingsformulier of via de betaalmail die je enkele dagen na de start van je abonnement mag verwachten. Enkele weken na intekening ontvang je ook een herinnering in het geval de betaling nog niet uitgevoerd is of voor het geval je de overschrijving niet zou ontvangen hebben of verloren bent.
Betaalwijze veranderen
Heb je de overschrijving ontvangen, maar wens je toch te betalen via domiciliëring omdat dit eenvoudiger is? Op de achterzijde van het overschrijvingsformulier of hier vind je een domiciliëringsmandaat. Vul dit in en stuur het op volgende manieren door.
- Bij de overschrijving zit steeds een envelop om dit gratis te versturen. Het adres is al ingevuld voor jou: Dag Allemaal terugstuurbon, Postbus 221, 1200 Sint-Lambrechts-Woluwe
- Of scan het document in en stuur het als bijlage door via onderstaand contactformulier.
Bij intekening op een nieuw abonnement kan je ook meteen kiezen voor betaling via domiciliëring. In dit geval kies je online voor de betaalwijze 'domiciliëring' en geef je je rekeningnummer op. Er zal vervolgens zo snel mogelijk een betaling aangevraagd worden.
Nog vragen? Vul dan onderstaand contactformulier zo volledig mogelijk in of bel ons op het nummer 02/454.29.56 en kies in het keuzemenu voor optie 1.
Veelgestelde vragen
U kunt kiezen uit onderstaande mogelijkheden:
- betalen via overschrijving
- betalen via domiciliëring
- online betalen
Contactformulier betalingen
Hebt u nog vragen?
(ma - vr: 8u - 17u | za: 9u - 13u)
(ma - vr: 8u - 17u | za: 9u - 13u)